Try to survive a devastated, undead-infested London in ZombiU on Wii U, explore a nightmarish cruise ship in Resident Evil Revelations on Nintendo 3DS and Wii U, or eliminate as many zombies as possible against the clock in Resident Evil: The Mercenaries 3D on Nintendo 3DS. Read more about these terrifying titles in our guide to immersive horror titles on Nintendo consoles!