The second Pokémon Direct broadcast aired today, sharing dedicated Pokémon news with fans all over the world! The broadcast focused on Pokémon X and Pokémon Y, which will be coming to Nintendo 3DS family systems on October 12th, as well as announcing Pokémon Bank and Poké Transporter.
On top of all this, Pokémon Direct saw the announcement of two special-edition Pokémon-themed Nintendo 3DS XL systems – one in blue and one in red – that will be coming to Europe on September 27th!
For further information on all this and more, watch the dedicated Pokémon Direct broadcast!