Termination of Nintendo Wi-Fi Connection Service for Nintendo DS / DSi and Wii Software
As of May 20th, 2014, the Nintendo Wi-Fi Connection service will be discontinued and it will no longer be possible to use online features of Nintendo DS/DSi and Wii software such as online play, matchmaking and leaderboards.
For a full list of which Nintendo-published games are affected, please visit our Support section.
The Wii Shop Channel and Nintendo DSi Shop will not be affected however, and will continue to be accessible after May 20th.