Tomodachi Life is bringing Mii characters to life on Nintendo 3DS family systems on June 6th, and you can find out more about the game now on our updated Tomodachi Life teaser website!
Build a bustling fantasy population of friends, family and your favourite personalities from TV, movies and sports, as Mii characters come to life with their own voice and personality, all on one wild and hilarious island where there is something new to discover every time you check in. The real emotional connection you already share with your characters will keep you glued to the drama, intrigue and hilarity that ensues as everyone goes about their extraordinary daily lives, evolving and interacting in unpredictable and often uproarious ways.
Learn more about what your Mii characters can get up to and watch some crazy antics unfold in the Tomodachi Life Direct presentation on our updated Tomodachi Life teaser website now!