Tomodachi Life Direct
Welcome to the Tomodachi Life Direct! Check out the video to learn all about this brand new Nintendo 3DS title where anything can happen to you and your Mii characters! Watch Nintendo of Europe President Satoru Shibata delve into the game and see what life throws at him and some special guests as he discovers his very own Tomodachi Life...
Visit the new Tomodachi Life teaser site now and keep checking back for regular updates!