The demo kicks off the action atop a fighter jet over a city. Unleash the new Umbran Climax to pummel hordes of angelic enemies, or artfully dodge them to engage in Witch Time and experience the unique gameplay of Bayonetta 2.
European fans will have two retail editions to choose from at launch: the Special Edition which bundles disc versions of Bayonetta 2 and Bayonetta together, or the solus edition which includes just Bayonetta 2.