Week one
Kirby returns to Dream Land for a big Wii adventure, helping a stranded alien put his spaceship back together! Enjoy a wide range of amazing new abilities and invite up to three friends along for the ride as Meta Knight, King Dedede or Waddle Dee!
Kirby’s Dream Land 3 sees Kirby tackling King Dedede once more. Absorb enemy abilities and call on support from animal friends – or the stretchy-tongued Gooey, who can be controlled by a second player.
Dive into the fighting action as a lone fighter or against three friends via Local Play, and empty their health bars before yours runs out! Pick from 10 different versions of Kirby, each with their own colour and Copy Ability!
Bounce to the beat of catchy Kirby tunes playing as Kirby’s long-time rival King Dedede. This standalone rhythm action game includes content not found in Kirby: Triple Deluxe, including all-new stages and new obstacles.
It's pink to the power of four in Kirby & The Amazing Mirror. With different coloured versions of himself, our hero battles to rescue Meta Knight, then jumps into some crazy minigames for multicoloured fun.
Kirby's home console debut pits the hero against King Dedede, who's stolen and shattered the magical Star Rod that powered all happy dreams. Use 20 special abilities and enjoy bonus levels and minigames on your way to saving Dream Land!
Go side-to-side and back-to-front in Kirby: Triple Deluxe, on Nintendo 3DS family systems! A fresh, colourful adventure, a crushing new Hypernova Ability, and two exciting minigames equals triple the fun!