22nd July, 2015 – To celebrate the launch of Super Mario Maker for Wii U on 11th September, Nintendo of Europe is launching all-new hardware and software bundles to give existing fans and new players alike a variety of options to enjoy the unique flagship Wii U title for 2015.
The next evolution of the Super Mario Bros. series, Super Mario Maker for Wii U lets you not only play but also create and share brand new courses. The game wowed the crowds at the annual E3 expo last June and is set to unleash the creativity of generations of Mario fans as it launches just in time for the 30th anniversary of the original Super Mario Bros. game.
The Classic Colours Mario amiibo from the Mario 30th Anniversary Collection will also be available on its own from 11th September, while the Modern Colours variant will go on sale from 23rd October.
Whether you’re new to the Wii U experience or an existing system owner, the perfect bundle for Super Mario Maker will be available from 11th September.