Nintendo provides updates on mobile, NX and The Legend of Zelda along with annual earnings
27th April, 2016 – Nintendo announced a variety of updates during the earnings announcement for its full fiscal year, ended March 31st. These updates included the first information about Nintendo’s next video game system, code-named NX.
“As we report the results of the last fiscal year, we also look forward to an exciting period ahead with further growth in our mobile business, new products for our dedicated video game systems and continued progress in our efforts to increase the number of consumers experiencing our IP through games, licensing and expanded entertainment,” said Nintendo President Tatsumi Kimishima.