Nintendo themed t-shirt designs wanted for UNIQLO UT GRAND PRIX 2017!
From today (1st July), UNIQLO’s t-shirt design contest, UT GRAND PRIX 2017, is open for applications worldwide.
UT GRAND PRIX is a design competition UNIQLO runs each year, where participants let their imagination run wild to create a graphic or message using a t-shirt as their canvas.
The competition is open to anyone, professional or amateur, regardless of age, gender, or nationality.
Entries should be original t-shirt designs themed around characters from Nintendo game series; this of course means characters from Super Mario, The Legend of Zelda, Donkey Kong, as well as those from other series including Animal Crossing, Star Fox, Pikmin, Metroid, Kirby, Splatoon, and even Pokémon too.
Winners chosen from worldwide submissions will be given cash prizes and have their designs showcased in the UNIQLO 2017 Spring Summer UT collection, which will be available at UNIQLO stores in 18 countries and regions worldwide as well as UNIQLO online stores.