Nintendo Direct broadcast announced for 3rd March
2nd March 2016 – Nintendo announced today that a Nintendo Direct will air at 23:00 CET, Thursday 3rd March (22:00 for viewers in the UK), providing updates about upcoming Wii U and Nintendo 3DS games launching in spring and summer. The broadcast will be hosted by Nintendo of Europe President Satoru Shibata and Ed Valiente of Nintendo of Europe’s European Publisher Business department.
To tune in, check out Twitch or the Nintendo Direct website at 23:00 CET on 3rd March (22:00 UK time), where the broadcast will be streamed.