Choose your path at our official Fire Emblem Fates website!
In Fire Emblem Fates, coming exclusively to Nintendo 3DS family systems on May 20th, two kingdoms are on the brink of war – and you must decide where your loyalties lie. Born to Hoshidan royalty but raised by the Nohrian monarchy, consider your decision carefully, then command your army with expert precision to further your cause in this ambitious strategy game. Ahead of launch, choose a side and seal your fate at our official Fire Emblem Fates website!
There are several sides to the story in Fire Emblem Fates. From launch, you can join Hoshido in Fire Emblem Fates: Birthright, or fight alongside Nohr in Fire Emblem Fates: Conquest. At the website, you can visit the Conquest and Birthright sections to learn about how each story path differs, and enter the Characters section to meet some of the diverse characters you might ally with – or oppose – depending on your choice.
Find out everything you need to know at our official Fire Emblem Fates website. Whether you pick Nohr, Hoshido, or refuse to choose, hours of strategic battles await in Fire Emblem Fates, only on Nintendo 3DS family systems.