Discovery and exploration await you in The Legend of Zelda: Breath of the Wild, coming to Wii U and Nintendo’s next home gaming system Nintendo Switch in 2017. Equip yourself with the latest info and check out videos of this boundary-breaking game at our The Legend of Zelda: Breath of the Wild teaser website.
After waking up from a 100-year slumber, Link must travel across fields, through forests and scale mountain peaks as he explores the ruined kingdom of Hyrule. To survive this brave new world, you’ll need to source weapons so that Link can battle enemies, as well as tracking down and hunting food to sustain his health. Head to the About section to see what else this open-air adventure has in store.