Play along to the ultimate Rhythm Paradise playlist in Rhythm Paradise Megamix, out now only on Nintendo 3DS family systems! Find your flow in over 100 wacky rhythm games and save the day with your boundless beat ability. Ride the rhythm to our official Rhythm Paradise Megamix website to find out more.
Reckon you’ve got top-tier timing? In this one-of-a-kind, toe-tapping music game, you’ll have to stay on beat to loads of infectious tunes, all while catching pineapples, plucking hairy onions, or playing badminton with a cat while riding in an aeroplane. It’s as simple as pressing a button, or tapping the Touch Screen, in time to the music!
Discover 30 brand new rhythm games, created in partnership with legendary Japanese music producer Tsunku♂, as well as loads of returning favourites from past games. There are even a number of hits from the original Game Boy Advance title, which was never released in Europe, as well as the option to switch between English and Japanese soundtracks!
All aboard the Challenge Train! If one-man band isn’t your style, team up with musically-minded mates via Local Play or Download Play* and take on rhythm games with different rules, like super speedy tempo.