Get ready, fighting fans! It’s time for some sweeeeet ARMS news updates!
This candy-coated clown has an assortment of tricks she can use to befuddle and bewilder opponents. One such stunt allows her to inflate her body when she guards. Lola Pop can use this technique to block punches in mid-air, and even move forward or backwards while she’s guarding!
Lola Pop, plus her three signature ARMS and a new stage, will be available soon via a free* update.
Starting from 16:00 (UK time) on August 25th, you’ll be able to enjoy as much free* fist-flinging fun as you want until the Testpunch ends at 21:00 (UK time) on August 27th!
Finally, an ARMS tournament will be held at gamescom in Cologne, Germany this weekend. Who will punch their way to the top? Visit our gamescom 2017 website at 16:00 (UK time) on Saturday, August 26th, where we’ll be streaming the tournament, to find out!
Excited for Lola Pop? Looking forward to the ARMS Global Testpunch? Check out the ARMS website for more info about the game, and keep an eye on our ARMS UK Facebook page and Nintendo UK’s Twitter for further updates.