Prepare to train your brain at the new Dr Kawashima's Devilish Brain Training: Can you stay focused? website!
Do you ever feel like you can’t concentrate? Train your brain to focus in a world filled with distractions in Dr Kawashima's Devilish Brain Training: Can you stay focused?, coming to Nintendo 3DS family systems on July 28th. Learn about ways to test your concentration, train your memory and push your grey matter to the limit at our official website.
In a world where so many things are constantly vying for our attention, it’s so easy to get distracted and lose focus. Train your concentration for just five minutes a day with Devilish Training, tricky tasks that are sure to give your brain an efficient workout! Learn all about them in the What is Devilish Training? section.
It isn’t just Devilish Training, though! The game contains plenty of other teasers to tackle, with some making their return from previous Brain Training titles. From piano recitals to card games, there are more than 25 activities – get a glimpse of them in the Included activities section.
In the demo, you can try out Devilish Calculations, which is just one of the activities included in the full game. Why not challenge your friends to see if they can beat your score?
Put your brain to the test with Dr Kawashima’s Devilish Brain Training: Can you stay focused?, only for Nintendo 3DS family systems, and visit our official website to find out more!