Pokémon Ultra Sun and Pokémon Ultra Moon will offer a fresh adventure through the tropical Alola region when they launch exclusively for Nintendo 3DS family systems on November 17th.
On the same day, the Pokémon Ultra Sun & Pokémon Ultra Moon – Ultra Dual Edition*, as well as Fan Editions of both individual games, will also be available.