Get ready to put ‘em up, do battle with a colourful range of characters and fight to claim the number one spot in ARMS, out now on Nintendo Switch. In this unique fighting game, use stretchy weaponised arms to punch, thump, slap and knock out your opponents. Get pumped up for the many scuffles to come at our official ARMS website!
Choose your fighter from a roster of stylish sluggers and equip them with powerful mitts called ARMS before going toe-to-toe in thrilling battles! By holding the Joy-Con controllers in the Thumbs-up Grip, you’ll feel like you’re right there in the middle of the action, dodging incoming attacks and throwing punches towards your opponent.
Want to rise up the ranks? ARMS has you covered! Glory seekers can go toe-to-toe in Grand Prixor go online* to fight for pride in Ranked Match. Just fancy a bit of fun? Hop into an online* Party Match or a local** lobby to enjoy a variety of battles like Team Fight, Hoops, V-Ball and more. Whether you like to face foes on the big screen in TV mode, or prefer to fight on the go in tabletop or handheld mode, Nintendo Switch lets you play ARMS the way you want!
Can you punch your way to the top? Stretch the limits of your fighting abilities with ARMS, out now on Nintendo Switch!