CI_3DS_YoKaiWatch2_MainCharacters.jpg
In the demo, you can explore the town of Harrisville, a quiet country burg where you’ll meet Hovernyan for the first time! Discover the town, battle Yo-kai, and look out for some secrets while you’re at it. What’s more, if you download the demo before April 7th you’ll get a free download code for a snazzy Hovernyan HOME Menu theme***!
You can visit either the YO-KAI WATCH 2: Bony Spirits or YO-KAI WATCH 2: Fleshy Souls gamepage to download the demo directly to your Nintendo 3DS family system**.