On May 26th, an arcade and Super Nintendo classic will be reborn for a new age when ULTRA STREET FIGHTER II: The Final Challengers launches exclusively on Nintendo Switch. Discover the ultimate version of the game that rocked the ‘90s fighting scene, now with a host of new features that allow you to unleash timeless Street Fighter gameplay anytime, anywhere, with anyone. Get fighting fit at our updated ULTRA STREET FIGHTER II: The Final Challengers website!
Go head-to-head on the big screen at home, just like the good old days, or take Nintendo Switch with you for portable punch-ups. Simply pass a Joy-Con to a fellow fighter and prepare to do battle, no matter where you are. Brawl against friends in Versus mode, team up and take down in the brand new co-operative Buddy Battle, or bring the fight online* with rivals the world over! Learn more in the Multiplayer and Modes section.
ULTRA STREET FIGHTER II: The Final Challengers boasts a wealth of new upgrades, improvements and refinements over the original, including crystal clear HD graphics, brand new single-player and multiplayer game modes, and an exclusive digital art book that encompasses 30 years of Street Fighter history. You can get up to date at the What’s new? section.
Relive the glory days as you take on all-comers as Ryu, Ken, Chun Li and the rest of the legendary warriors from the original. Two extra characters have joined the fray, too – Evil Ryu and Violent Ken are the first new additions to the Street Fighter II roster in almost 20 years, bringing new aggressive movesets. You can get acquainted, or reacquainted, with the line-up in the Characters section.