Venture beyond the Mushroom Kingdom and explore a mysterious new world packed full of surprises in Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser’s Minions, a hilarious RPG adventure, out now exclusively on Nintendo 3DS family systems.
Join forces with an unlikely ally and venture to the vast lands of the Beanbean Kingdom in pursuit of the evil witch Cackletta, who’s stolen Princess Peach’s beautiful voice! Take control of Mario and Luigi to overcome all sorts of unique situations as an unstoppable dynamic duo, and put your reflexes to the test in wacky, turn-based battles where timing is everything.
Enjoy an entirely new and expansive story in Minion Quest: The Search for Bowser! Guide Captain Goomba and a growing squad of villains from the Mario universe in hectic, real-time tactical battles, and discover a new perspective on the game’s story, told from the baddies’ point of view.
Track down the evil witch Cackletta and retrieve Princess Peach’s stolen voice in Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser’s Minions, out now exclusively on Nintendo 3DS family systems.
Looking for more Super Mario? Visit our official Super Mario hub to check out other games starring the energetic hero of the Mushroom Kingdom, join our Super Mario community on Facebook or get more updates by following our Super Mario Twitter account.