It’s finally here! Super Mario Odyssey launches today, exclusively on Nintendo Switch. Join Mario and his new friend Cappy on an incredible adventure as you run, jump, roll and swim your way through tons of exotic 3D Kingdoms, and put a stop to Bowser’s dastardly wedding plans.
With Cappy’s new abilities, Mario can Capture enemies and use their skills as his own. Soar through the warm Tostarenan air as a Bullet Bill, swim through the soda-pop seas of Bubblaine as a Cheep Cheep, or stomp across Fossil Falls’ ancient plains as a mighty T-Rex!
This special hardware bundle* includes a Nintendo Switch console, Mario-themed red Joy-Con controllers, and a download code for Super Mario Odyssey**. A Super Mario Odyssey-themed carrying case is also available separately, and includes a screen protector.
Have you heard? All sorts of everyday items are being Captured by Cappy! To join in, simply download your very own Cappy + moustache cut-outs from the Super Mario Odyssey gamepage, stick them to something funny and snap a pic!
In case you missed it, Mario leapt into our world for a real-life odyssey recently! You can download a short version of the song for free*** from the official website, or purchase the full version via the iTunes Store.
Keep up-to-date with all the latest Super Mario news at our official Twitter and Facebook accounts, and visit the Super Mario hub for more games!
Embark on a cap-tivating, globetrotting adventure in Super Mario Odyssey, out now on Nintendo Switch!