Three new Nintendo 3DS titles join the Nintendo Selects range!
Today also sees the launch of the New Nintendo 3DS XL – Super Nintendo Entertainment System Edition. This retro-themed system’s outer shell pays tribute to the classic design of the Super Nintendo, while inside the Nintendo 3DS buttons are coloured just like the original system’s controllers.
The Nintendo Selects range is bursting with a whole host of unique and varied gameplay experiences, including fan-favourite titles for Wii U, Nintendo 3DS family systems and Wii. To see the full range, visit our official Nintendo Selects page.