New Nintendo Direct airs this Wednesday at 11 p.m.!
Tune in at 23:00 BST on Wednesday 13th September for nearly 45 minutes of information mainly focussed on what’s heading to Nintendo Switch and Nintendo 3DS family systems over the next few months, including new details about Super Mario Odyssey for Nintendo Switch.
You can watch live via YouTube or the Nintendo Direct website on Wednesday 13th September at 23:00 BST.