See a new area of Xenoblade Chronicles 2 from gamescom 2017!
Excited for Xenoblade Chronicles 2 after the E3 2017 coverage? Well, we’ve got just the thing for you: brand new footage from our gamescom 2017 presentation! This RPG of titan-ic proportions is coming to Nintendo Switch this year, so settle in and get a glimpse of an all-new area of the game: the eerily beautiful Uraya.
Check back later for further details on Xenoblade Chronicles 2, and keep an eye on our Nintendo Switch Facebook page for more info.