Odyssey Journal: Check out the winners of the ‘Captain Toad's Odyssey’ theme!
The Odyssey Journal rolls on in Super Mario Odyssey for Nintendo Switch, a contest where your in-game shots could be featured on our website and social media pages. We’re looking for the best themed snapshots across Europe, so start getting creative!
Last time, to celebrate the release of Captain Toad: Treasure Tracker, the theme was ‘Captain Toad's Odyssey’. Check out the winners below!
The theme for this round is all about those breath-taking views and vistas across the kingdoms of Super Mario Odyssey – it’s 'Spectacular views'! So, find that perfect spot, strike a pose, and snap away!
Nintendo is not liable for any damage attributable to any reason that is not covered by one of the two preceding paragraphs. - The winners’ Twitter or Instagram username and country of residence may be published on the Promoter’s website and/or websites promoting and/or selling the Promoter’s products, YouTube and/or social media websites such as Facebook, Twitter and Instagram.