Ready for more adventures in the vast kingdom of Hyrule? DLC Pack 2: The Champions' Ballad is available as part of the Expansion Pass for The Legend of Zelda: Breath of the Wild on Nintendo Switch and Wii U.
Check out the interview below to get a behind-the-scenes look at The Champions’ Ballad with Eiji Aonuma and Hidemaro Fujibayashi, the Producer and Director of The Legend of Zelda: Breath of the Wild, as they share some insight about DLC Pack 2.
Discover more about the game and the Expansion Pass at the official The Legend of Zelda: Breath of the Wild website and on The Legend of Zelda Facebook page.