Attention, Inklings! It’s time for an update from our team of devoted investigators at the Squid Research Lab.
They’re always making exciting new discoveries about Splatoon 2 on Nintendo Switch, so if you want to stay up-to-date on all their fascinating findings, be sure to follow our Twitter account and like the official Splatoon Facebook page.
The Pearl and Marina amiibo feature realistic squid-like texture, and their famous flowing hairstyles! Our researchers are still digging away at the finer deets, and we’ll provide an update as soon as we receive the intel.
Goby Arena is a brand new stage set within a basketball court. It’s a state-of-the-art stadium, complete with a huge overhead monitor, food court, VIP seating, and even a souvenir shop!
Thanks to the four ink-spraying nozzles on the new Dark Tetra Dualies, you can perform up to four dodge rolls in a row, and even shoot while rolling! They’ll be added to Splatoon 2 soon.
They’re just one in a long line of new weapons that are regularly being added! Still rocking that bog-standard Splattershot? Be sure to check in with Sheldon at Ammo Knights regularly for the latest haps.