Staying connected with all your gaming buddies just got a little easier with the latest system update* for Nintendo Switch. Now you can easily find friends and followers you know from Facebook and Twitter and add them to your Friend List on Nintendo Switch!
Sending friend requests to friends and followers from Facebook and Twitter is a great way to find new opponents to challenge, or trustworthy allies to cover your back in one of the many exciting multiplayer games now available on Nintendo Switch.
Visit our Support section to find out more about adding friends directly via your social networks, and other changes in the latest Nintendo Switch system update.