Super Smash Bros. Ultimate Direct approaching on November 1st!
Mark your calendars: new information about Super Smash Bros. Ultimate for Nintendo Switch is coming this week in a Nintendo Direct presentation lasting approximately 40 minutes.
To tune in, check out the Nintendo Direct website, the Nintendo UK YouTube channel or the Super Smash Bros. Facebook page this Thursday, 1st November at 14:00 (UK time), where the broadcast will be streamed.