Update 12/09/2018: The Nintendo Direct presentation originally scheduled for last week has been rescheduled for this Thursday, 13th September at 11 p.m. (UK time) / midnight CEST. It'll last approximately 35 minutes and feature upcoming Nintendo 3DS and Nintendo Switch.
To tune in, check out the Nintendo Direct website, the Nintendo UK YouTube channel or the Nintendo UK Facebook page, where the broadcast will be streamed.