Persona 5’s Joker joins the battle in Super Smash Bros. Ultimate on April 18th!
Ready to steal the show? Joker will infiltrate the Super Smash Bros. Ultimate roster…April 18th!
As revealed in the above video presentation, Joker, his stage, Mementos, and new music tracks from the Persona series will all be included in Challenger Pack 1 as paid downloadable content.
New Mii Fighter costumes are also on the way as paid DLC, starting with costumes from the Persona and Sonic the Hedgehog series on April 18th.