Leffen takes first place at DreamHack Winter 2019, the 2nd event on the Super Smash Bros. Ultimate European Circuit!
Proving his prowess with both Pokémon Trainer and newcomer Terry Bogard, Sweden's very own Leffen came out on top, besting the Netherlands' Mr. R and his multitude of characters in a gruelling Grand Finals set. If you want to catch up on all the excitement from DreamHack Winter 2019, you can watch the Top 8 matches here.
Will Leffen's Pokémon Trainer make further appearances on the Circuit? Who else will emerge to shake up the rankings? Check out the next event of the Super Smash Bros. Ultimate Circuit at Valhalla III in Denmark, running from January 9th to 13th, to find out!
If you’re raring to make your tournament debut, or are looking to continue competing at events like DreamHack Winter 2019, head on over the Super Smash Bros. Ultimate Tournament Portal for all the latest about tournaments going on across Europe.