Free demos available now!*
Check out the video above to see all the announcements, including updates on downloadable content for Super Smash Bros. Ultimate and Captain Toad: Treasure Tracker.
Stay up to date with all the latest Nintendo news by following us on Twitter, YouTube or Instagram. You can also join our Nintendo Switch Facebook community!