Discover the excitement of ASTRAL CHAIN for Nintendo Switch with Nintendo Treehouse: Live
Set in the near future on an Earth ravaged by alien invasion, you’ll join an elite police task force to wipe out the interdimensional threat known as the Chimera. Thankfully, you fight alongside the Legion – weaponised creatures able to change form and battle the Chimera head-on. Using the Legion’s unique skills, attack together to fight the same enemy or target different opponents simultaneously. Investigate the invasion and try to save mankind from total annihilation!
During E3 2019, Nintendo Treehouse: Live went hands-on with ASTRAL CHAIN and were joined by the game’s director, Takahisa Taura. As well as demonstrating the investigation and exploration side of the game, Mr Taura jumped in to show off the combat including the different forms of Legion and how you can use them fluidly in battle against the Chimera.
You can see both videos for yourself below, including some expert play from Mr Taura himself!
The ASTRAL CHAIN Collector’s Edition is also set to launch on August 30th. Arriving in a special collector’s box, the package contains the ASTRAL CHAIN Game Card, a Sound Selection CD, a 152-page ASTRAL CHAIN Artworks book and a Shikishi art board with an illustration by renowned manga artist Masakazu Katsura.
For more on ASTRAL CHAIN, visit the gamepage or join the Nintendo Switch community on Facebook!