Are you ready to don an armoured suit, then fight rampaging robots across a devastated Earth to save mankind from extinction? DAEMON X MACHINA comes to Nintendo Switch on September 13th!
At E3 2019, a video was released showing the many improvements that have been made to the game using feedback from those who played the Prototype Missions demo. You might be surprised just how much has changed!
You can head over to the DAEMON X MACHINA gamepage for more information ahead of its release, and join the Nintendo Switch Facebook and Twitter communities as the excitement for the game builds!