Tune in to a Pokémon Direct on June 5th at 2 p.m UK time
Tune in next week, Wednesday 5th June at 2 p.m. (UK time) for roughly 15 minutes of new information on Pokémon Sword and Pokémon Shield for Nintendo Switch in a livestreamed Pokémon Direct presentation.