Glutonny takes first place at Syndicate 2019, the first event on the Super Smash Bros. Ultimate European Circuit!
Continuing to prove himself as the player to beat in Europe, France’s Glutonny took first place, fending off Germany’s quiK after a nail-biting bracket reset by the Samus player in Grand Finals. If you want to catch up on all of the excitement, you can watch the video for Day 3 of the tournament by clicking here.
Will Glutonny keep his position of European number one? Will a new challenger rise to defeat him? Check out the next event of the Super Smash Bros. Ultimate European Circuit at DreamHack Winter in Sweden, running from November 28th to December 1st, to find out!
If you’re fired up to start competing after watching Syndicate 2019, or are looking to continue attending at events like it, head on over the Super Smash Bros. Ultimate Tournament Portal for all the latest about tournaments going on across Europe.