Event Details and Privacy Policy
The results are in! Check below to see the top 100 players from this Super Smash Bros. Ultimate European Online Challenge! We will contact all of the top 100 players individually about their prize. We hope you enjoyed taking part!
The Event takes place on Saturday, 11 December, from 14:00 to 17:00 (CET) and is available to residents of the following countries: Austria, Belgium, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, the Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Russia, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland and the United Kingdom (“Participating Countries”). In order to ensure a good game play experience for all players, players from regions of great geographical distance to central Europe (such as the Azores, the Svalbard archipelago and the continental Asian part of Russia) are not allowed to participate in the event and are blocked from entering the event through technical measures.