You can register your interest or pre-order the games on My Nintendo Store now!
The latest Nintendo Direct presentation was filled with exciting news and announcements, including the reveal of Metroid Dread, a first look at gameplay for the sequel to The Legend of Zelda: Breath of the Wild and plenty of games heading to Nintendo Switch in the coming months! Watch the above video to see the presentation in full.
Other highlights included the announcement that Kazuya will join the battle as the next Super Smash Bros. Ultimate DLC fighter, the return of two Game Boy Advance classics in the form of Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp, and multiplayer fun on the horizon with WarioWare: Get It Together! launching September 10th, and Mario Party Superstars coming October 29th.