H2x1_NSwitch_RPGsNews.jpg
Forge the destiny of a dying world amidst a power struggle between gods and demons in Shin Megami Tensei V. In this expansive RPG, take control of an enormously powerful being, the Nahobino, to battle against – and alongside – hundreds of demons in a desecrated land. Negotiate with demons, enlist them to your cause and utilise their strengths in challenging turn-based battles – after all, who better to battle demons, than other demons?
What begins as a normal day in Tokyo turns out to be everything but, when the Conception – an ethereal apocalypse – is invoked in Shin Megami Tensei III Nocturne HD Remaster. This infamously-punishing RPG is back with remastered visuals, additional difficulty settings, and more.
Budding stars of the stage and screen team up with legendary warriors from the world of Fire Emblem in Tokyo Mirage Sessions ♯FE Encore. Join a group of superstars in-the-making as they balance aiming for the top of the entertainment industry, with stopping Tokyo’s interdimensional invasion.