Light up the night with this Luigi-O'-Lantern!
Get into the spirit of Halloween with this Luigi-O'-Lantern featuring Luigi's spooked face!
Click here (PDF, 51 kB) to download the printable stencil and get crafting! Follow the instructions on the printable sheet and you'll have your very own Luigi-O'-Lantern in no time.