Browsing the Internet
Slide the stylus on the lower screen to move around the page, or use the Circle Pad. Tap on links on the lower screen to open them, or navigate to them using the Control Pad and press the A Button.
You can zoom in and out on a page by tapping the corresponding + or - minus icons at the bottom of the lower screen, or by pressing the X and Y Buttons respectively. Use the back and forward arrows to go to the next or previous page. Up to 32 pages can be stored in your page history.