Uploading images
It is possible to upload images saved to the System Memory or SD Card to websites that allow the uploading of images. When selecting the corresponding button on the website, Nintendo 3DS Camera automatically opens and lets you select an image.
For more information about uploading images, please read the manual of the Internet Browser. You can access the manual by tapping on Menu at the bottom right of the lower screen and then on Manual.