Saving normal and 3D images
It is possible to save a JPEG image to your SD Card, if it is displayed by itself on the upper screen. You display it there by either opening a direct link to it, or by selecting an image on the lower screen, holding it for a second and then lifting your stylus. The saved images can be viewed using Nintendo 3DS Camera, and compatible 3D images can also be saved.