Getting the Internet Browser
To get the Internet Browser, you need to have performed a system update after June 7th, 2011. To read how to perform a system update on your Nintendo 3DS system, please click here.
Once the system update has finished, you will find the Internet Browser at the top right of the HOME Menu.