Buttons not responding or only partially responding
If this problem only occurs with a certain game, please determine whether the game supports button control and if the button layout in the game's options menu may possibly have been set incorrectly (for detailed information please consult the respective game manual).
If this does not solve the problem; please get in touch with our Nintendo Service Centre (see ""Contact"" section for details).
If this problem occurs with all games, the Nintendo DSi will need to be returned to us for repair or replacement.