No sound through speakers
If the problem only occurs with one game check whether the volume can be turned off via the game's options menu and if this function has been activated. If this does not solve the problem, the game will need to be returned to us for repair or replacement.
If the problem occurs with all games, the Nintendo DSi will need to be returned to us for repair or replacement.