Holiday or Special Event Has Not Begun (Animal Crossing: New Horizons)
The information in this article can help if a holiday or special event in Animal Crossing: New Horizons has not begun on your island when it was expected to occur.
Animal Crossing: New Horizons features many special events to celebrate holidays and memorable moments in the year. These events only occur on specific calendar days.
If the event is not showing up on your island, you may not be meeting certain requirements for the event.