How to Play in TV Mode
Connect the Nintendo Switch console to a TV or monitor.
In order to use the Joy-Con controllers wirelessly, they will need to be paired to the console.
Detach the Joy-Con controllers from the Nintendo Switch console. OLED_remove_joy_con.jpg
Always use the Joy-Con strap with the Joy-Con controllers while they are detached from the console.